Vrhunski kvalitet usluga kao promocija grada

Pioniri u razbijanju postulata da je jedno preduzeće odgovorno samo za jednu delatnost

Vrhunski kvalitet usluga kao promocija grada

Koliko usko je turizam, kao grana privrede povezan sa drugom granom, u ovom slučaju stomatologije, dokazuje i priznanje dodeljeno Stomatološkom centru „NorDent“ od strane Turističke organizacije grada Subotice. Razlog dodele ove nagrade se može potražiti u činjenici da je Stomatološki centar „NorDent“ do sada doveo najveći broj stranih turista u Suboticu.
Međutim, i pored toga, zaposleni u „NorDent“-u su naročito polaskani time upravo iz razloga što se jedno ovakvo priznanje po prvi put u Srbiji dodeljuje jednom preduzeću čija primarna delatnost nije turizam, već stomatologija, dok sa druge strane mogu biti ponosni time što su ovom prilikom ustoličili još jednu vrstu nagrade iz oblasti dentalnog turizma, koja predstavlja jedan novi pravac kako samog turizma, tako i savremene stomatologije.

Na pitanje kako je došlo do toga da nagradu iz oblasti turizma dobije jedno preduzeće čija je primarna delatnost stomatologija, Arpad Vida, finansijski rukovodilac kaže da i pored uske povezanosti sa Turističkom organizacijom Subotice, sam Centar se trudi da svojim posetiocima koji dolaze iz inostranstva pruže nešto više osim  stomatološke intervencije, a u vidu fakultativnih izleta, preporuka zanimljivih i interesantnih mesta koje mogu obići dok su u poseti našem gradu.
Nordent kvalitet usluga

Po rečima direktora centra Igora Mašića, ljudi iz inostranstva koji dolaze u posetu našoj zemlji i gradu Subotici su svakako prepoznali „NorDent“ centar kao nekoga ko predstavlja garanciju za kvalitet svih stomatoloških radova po veoma povoljnim cenama, kao primarni cilj svakog pacijenta. Međutim, i taj nivo kvaliteta predstavlja u jednu ruku mač sa dve oštrice, iz prostog razloga što lokalna klijentela verovatno nije navikla da dobije vrhunski kvalitet plaćajući ne astronomske, već upravo prosečne cene za natprosečni rad. S druge strane, Vida objašnjava da ipak postoji predrasuda kod određenog broja domaćeg stanovništva da se Stomatološki centar „NorDent“ bavi isključivo stranim pacijentima, te da su upravo zbog toga i cene na višem nivou od nekih lokalnih. Predrasuda koja se lako može razbiti jednostavnom posetom ovom izuzetnom kompleksu koji promoviše svetski standard u svim oblastima. Samom posetom i pregledom, svaki pacijent dobije na uvid predračun sa približno tačnim iznosom i intervencijama koje će se vršiti, što daje određenu transparentnost u njihovom poslovanju, u šta su se do sada uverili i brojni pacijenti našeg grada, a sigurno i ženski odbojkaški tim „Spartak“ čiji su sponzori i „NorDent“ centar.
Naime, još od samog osnivanja „NorDent“ centra pre šest godina, osnovna ideja jeste bila da se našim građanima ponudi savremena i moderna usluga iz sfere stomatologije gde su na jednom mestu zastupljene sve oblasti, kaže Mašić. Zahvaljujući takvom pristupu, „NorDent“ je do sada potpisao ugovore sa mnoštvom firmi i sindikata preko kojih svoje usluge nudi sa još većim povoljnostima.
Ipak, postoji večita borba protiv lošeg imidža Srbije kao destinacije, jer dok je sa jedne strane potrebno ubediti strane turiste da mogu slobodno posetiti našu zemlju i da im se ništa loše neće desiti, tako i sa druge strane moramo ubediti domaću klijentelu da naš Centar nije isključivo rezervisan samo za strance, već primarno za naše ljude koji žive na ovim prostorima i koje moramo „ubediti“ da kvalitet usluge ne znači obavezno i kvantitet plaćanja iste, ističe Mašić, i dodaje da ova nagrada predstavlja dokaz da je „NorDent“ na dobrom putu da napravi određeni balans između ta dva, naizgled nepomirljiva aspekta poslovanja, kao i to da izuzetno dobro rade svoj posao ne odvajajući ni na koji način svoju uvek zadovoljnu klijentelu.
V. Đurišić

Izvor: Subotičke novine, Broj 4, 24.01.2014.

Subotičke novine